22.4.2020

Elämää koronan aikana

Olisi luullut, että viimeisten viikkojen aikana olisi ollut hyvinkin aikaa kirjoitella postauksia blogiin, mutta vielä mitä. Aika on mennyt ihan tekemättä mitään. Vasta tällä viikolla on tuntunut siltä, että voisihan sitä saada jotakin aikaiseksikin. Johtuisikohan kevään edistymisestä ;-D. Jospas nyt yrittäisi verrytellä postauksien suhteen, ihan vain pieni juttu näin aluksi.

Purettu kesken jäänyt neulepusero, suoristettu lankaa kastelemalla ja samalla sotkettu se perusteellisesti!!!
Kirjoitinkin jo hetki sitten liikkeen tärkeydestä varsinkin tässä tilanteessa, vaikka onhan se tärkeätä ihan normaalioloissakin. Koska en tykkää käydä jumppa- enkä kuntosaleilla, joka on ihan hyvä tässä tilanteessa, yritän etsiä YouTubesta kivoja helppoja jumppia. Yhtäkkiä muistin 90-luvulta Annun ja Tuijan jumpat, minulla taisi olla parikin heidän jumppakasettiaan ja niitä tahkosin ahkerasti. Ja kuinkas sattuikaan, nekin löytyivat YouTubesta,  täältä. Näistä olen säännöllisen epäsäännöllisesti tehnyt vain lämmittelyosuudet, jotka kestävät noin 20 minuuttia. Mielestäni se kyllä riittää minulla kerrallaan ;-D.


Ahkerasti olen hyödyntänyt myös Yle Areenan tarjontaa, mutta nyt olen huomannyt etten jaksa kiinnostua oikein mistään. Ilmeisesti ei ole tarpeeksi kiinnostavia juttuja. Sama juttu kirjojen kanssa. Tosin joka päivähän minä luen ja nyt olen kahlannut läpi Liisa Nevalaisen dekkarit, viimeinen kirja menossa. Varsinaista todellisuuspakoa ;-D. Seuraavaksi voisin ehkä matkata Jalnaan, Jalna-sarjassa riittää luettavaa pitkäksi aikaa. Onneksi on tuo kotikirjasto!


Ja vielä YouTubeen palatakseni, olen sieltä myös löytänyt kaiken muun lisäksi myös muotinäytösvideoita. Esimerkiksi nämä suosikkini SGM ART-Mouse Ji kevät kesä 2020Jil Sander kevät kesä 2020, Jil Sander syksy 2020, Daniela Gregis kevät kesä 2020, Issey Miyake syksy 2020 ja paljon paljon muita, mitä vain keksit etsiä ja monelta vuodelta. Näiden kanssa on kulunut hetki jos toinenkin ;-D. 

Koska ei ole oikein aiheeseen sopivia kuvia, kuvituksena on satunnaisia viime aikoina napsittuja kuvia. Pitäähän postauksessa kuvia olla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti