4.2.2013

Päähineet

Eilisessä postauksessa rohkenin vihdoin käyttää huivia ja myssyä rekvisiittana, vaikka innostuin erilaisista päähineistä jo viime keväänä Advanced Style-blogin myötä. Siis nimenomaan päähineistä, ei niinkään hatuista eikä pipoista. Mieluiten vain joku kankaanriekale, joka kiepautetaan päähän ;-D.

Tässä päähineinnostuksessani olen kerännyt Pinterestiin kuvia niin hatuista, pipoista kuin muistakin kieputuksista ja virityksistä, taulu löytyy täältä.

Mikä on sinun suhteesi päähineisiin, pidätkö niistä vai inhoatko?

2 kommenttia:

  1. Minulla on kamalan kaksijakoinen suhtautuminen päähineisiin. Minä rakastan niitä. Muiden päässä. Aina kun olen (löysää pipoa lukuunottamatta) päähäni jonkun päähineen vetänyt on se ollut ilmeisesti liian tiukka, koska lopputuloksena on järjetön pääkipu. Jatkan etsintöjä, ehkä se oma vielä löytyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla taas on ongelmana pieni pää, kaikki päähineet ovat liian isoja ja valuvat silmille ;-D. Ei ole edes sopivan kokoista baskeria löytynyt ikinä. En ole vielä uskaltautunut yhteenkään hattukauppaan, mutta se taitaa olla vain ajan kysymys.....

      Vaikka minunhan pitää olla hyvin harkitsevainen ostoksissani tänä vuonna.

      Poista