21.8.2012

Ensimmäinen työpäivä

Palasin tänään töihin tämän näköisenä ;-D. Olin autuaasti unohtanut miten töihin pitäisi pukeutua, mutta onneksi muistin kuitenkin eilen illalla tämän viininpunaisen viskoosi-silkkineuleen. Ajattelin, että se voisi olla vähän liian lämmin, mutta se olikin juuri sopiva näihin lämpötiloihin. Neule tuntui oikein mukavalta päällä, nyt sitten jännitetään miten käy ensimmäisessä pesussa. Kuva otettiin vasta töistä palattuani, siksi nuo ryppyiset housut ja paita ;-D.

Ensimmäinen työpäiväkin meni aivan kohtuullisesti, sain jopa muutaman aivan oikean työtehtävän suoritettua. Onneksi olin ennen lomalle lähtöäni kirjoittanut listan töistä loman jälkeen.....


10 kommenttia:

  1. Hei Merja, tästä se arki taas alkoi sinullakin. Hyvä väri neuleessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Kaisa, tästä se alkaa aherrus. Yllättävän kivuttomasti sujui töihinpaluu tänä vuonna, johtuukohan siitä että aloitin työt vasta tiistaina ja säästyin kokonaan maanantailta ;-D.

      Viininpunainen väri tuntuu nyt hyvältä, toivottavasti löytyy muutakin viininpunaista syksyn mittaan.

      Poista
  2. Kivannäköinen tuo neule, mutta näyttää lähikuvassa lilalta ja asukuvissa viininpunaiselta. Onkohan mulla näytössä kaikki kohdallaan? Taitaa olla hieman eri sävyinen eri valossa. Tuollaisen huolisin mielelläni omaankin kaappiin! Kuinkahan suuria kokoja Vilalla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenta Sari, väriero taitaa johtua siitä, että kuvat on otettu eri kameroilla. Puserokuva on otettu omalla pikkukamerallani ja asukuvat tyttären järjestelmäkameralla. Puseron oikea väri on viininpunainen ;-D.

      En ole ostanut Vilalta mitään muuta, joten minulla ei oikein ole käsitystä kokoasiasta. Tämä neule on kokoa L/XL ja malliltaan aika väljä.

      Poista
  3. Ai niin... Ja Hyvää lomalta paluuta!...:))

    VastaaPoista
  4. Siitä se taas lähtee, se arki nimittäin!
    Onpa kauniin värinen neule. Minulla on nyt joku lila-vaihe menossa joten näyttää erityisen kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenta Mapsi, sinäkin olit tehnyt kauniinvärisen löydön. Siis sen lilan tunikan. Lila ja viininpunainen ovat niin ihania syksyvärejä ja luumu ja munakoiso tietenkin ;-D. Väriterapiaa syksyksi...

      Poista
  5. Mukavaa arjen alkua! Oletpa ollut trendikäs heti ekana työpäivänä. Erityisen kaunis kaula-aukko. Mua ahistaa kaikki ahtaasti kaulaa kiertävät - haa, paitsi huivit ja korut ;) Kivan rento asu varmasti auttaa paluuta arkeen. Muistaisinpa käydä katsastamassa nuo Vilan neuleen. Olen tottunut pyyhältämää kyseisen kaupan ohi tajuamatta, mitä aarteita sieltä löytyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ania ;-D. Neuleessa on tosiaan kaunis kaula-aukko, ei liian iso, vaan juuri sopiva. Neuleissa ja t-paidoissa törmää aika usein niin isoon kaula-aukkoon, että alla pitäisi käyttää toista paitaa ja minä kun en ole mikään kerrospukeutuja, vaate jää ostamatta. Toisaalta minua rupeaa ihan oikeasti oksettamaan jos kaulan ympärillä on vaikkapa huivi liian tiukasti. Sekin pitää kietoa löysästi.

      Vila ei kuulu minun ostospaikkoihini, mutta tämän neuleen tosiaan bongasin näyteikkunasta ja onneksi menin katsomaan. En ole kyllä sen jälkeen Vilassa käynyt ;-D.

      Poista