30.7.2017

Ne pellavahousut!

Aika vaan kuluu aikoessa, olen jo pari viikkoa aikonut kirjoittaa uusista pellavahousuistani. Niitähän olen etsiskellyt jo parina vuonna, mutta en ole löytänyt mieleisiäni. Oli nimittäin aika selkeä visio porkkanamallisista housuista, eikä sellaisia Suomen maassa ollut myynnissä! Ainakaan niissä paikoissa, josta keksin etsiä. Suunnittelin jopa teettäväni pellavapaidan ja porkkanamalliset housut, mutta sekin jäi vain aikomukseksi.

Olin jo aikaisemminkin törmännyt netissä suomalaiseen niinmun´designin nettikauppaan ja tykännyt vaatteista. Silloin taisi olla talvi, joten pellavavaatteet eivät olleet ihan ajankohtaisia, mutta laitoin kaupan kirjanmerkkeihin ja unohdin autuaasti koko jutun. Onneksi se löytyi kirjanmerkkejä siivotessani ja sieltähän ne löytyivät, ne mustat pellavahousut. Pienen kokosekoilun jälkeen sain juuri oikean kokoiset housut ja ne ovat muutenkin just sellaiset kuin olen halunnut. Porkkanamalliset, edessä laskos ja vetoketju sivulla. Mitoitus juuri nappiin, eikä edes lahkeita ole tarvis lyhentää. Olen oikein onnellinen tästä ostoksesta.

Harkitsen hankkivani myös pellavapaidan, mutta tuo kaula-aukon halkio vähän mietityttää. Olisin muuten jo paidan tilannut, mutta pelkään, että halkio tulee minulla liian alas ja rintavako voipi näkyä! Se vasta olisi kauhistuttavaa ;-D. Tykkään myös mustasta pellavamekosta, mutta siinäkin tuo halkio mietityttää. Ja onhan minulla se keväällä ostettu pellavamekko, vaikka eihän pellavafanilla voi olla liikaa pellavamekkoja! Vai voiko?

Ja nyt kun olen jo pari päivää aikonut ottaa asukuvan pellavahousuistani, eikä mitään ole tapahtunut, lykkään tämän jutun eetteriin ihan juuri näin! Loppuu tuo ainainen aikominen, ainakin tässä asiassa ;-D.

2 kommenttia:

  1. Oi, miten ihania pellava-asuja! Kiitos kauppavinkistä ja ihanaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin ihania ;-D. Hyvää viikonloppua myös sinulle!

      Poista