27.3.2020

Matkakuvahaaste vuodelta 2015

Kauhistus, olen unohtanut tehdä CurryKanelilta kesäkuussa 2015 saamani matkakuvahaasteen! Haasteen saadessani kyllä totesin CurryKanelille "voi kestää hetken verran ennenkuin saan sen tehtyä", mutta en sentään tarkoittanut että veisi melkein viisi vuotta ennenkuin saan postauksen aikaiseksi ;-D. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.....

Matkakuviksi valikoituivat fiiliskuvat, eivät suinkaan kaikkein parhaimmat ja terävimmät. Lisäksi ennen vuotta 2007 otetut kuvat olen skannannut paperikuvista, eivätkä vanhemmat kuvat ole minun ottamiani, mutta jokaisella matkalla olen ollut mukana ;-D.

1. Malcesine Gardajärvellä 1982

 2. Taormina Sisiliassa 1984

3. Saignon Provencessa Ranskassa 1999

4. Pyhätunturi 2000 taustalla Pyhäjärvi

5. Pargan salaperäiset oliivilehdot Kreikassa 2005

6. Pirunkuru Ylläksellä 2007

7. Via Alessandrina Roomassa 2014 multimediaesitys Rooman valtakunnasta

8. Fondamenta Zattere Venetsiassa 2016 ukonilmalla
 
9. Piazza San Marco Venetsiassa 2017 taustalla Santa Maria della Salute

10. Fondamenta Zattere Venetsiassa 2018


2 kommenttia:

  1. Olen seurannut jonki aikaa tätä sun blogia, tämä oli kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Ulrika ja kiitos kommentista. Mukavaa että seuraat ja kommentoit, on aina kiva saada viestiä että tietää ettei ole aivan yksin linjoilla ;-D.

      Poista