1.12.2019

Joulutunnelmia.....



Tänä vuonna taidan aloittaa joulun tunnelmoinnin edellisten joulujen kuvilla, kun vielä ei ole ollut oikeastaan mitään jouluista kotona esillä. Eilen vasta etsin esille joulunalusaikaan kuuluvat jutut kuten kynttelikön keittiön ikkunan eteen.



Eilen aamulla yllätyksekseni olikin maa valkoisena ja pikkupakkanen. Tosin se ei taida kovin pitkäaikainen ilo olla, mutta toivottavasti saamme kuitenkin valkoisen joulun. Allaoleva tunnelmakuva on viime joululta......



Eilen kävin ostamassa ensimmäiset joulukukat, amarylliksen ja hyasintteja. Olen näköjään eilen saanut jonkin joulukohtauksen ;-D. Yleensä olen aloittanut touhuilut vähän aikaisemmin, mutta olen tainnut vanhemmiten tulla vähän hitaaksi. Tosin jouluista Helsingin keskustaa kävin katselemassa jo viime viikolla, näin jopa Stockmannin jouluikkunan.


Kynttilöitä toki olen jo poltellut pitkin syksyä, sehän kuuluu asiaan kun illat alkavat pimetä. Niinkuin kotona viltin alla nyhjääminenkin, jota olen myös harrastanut ihan kiitettävästi.



Vielä ikäänkuin toiveena yläkerran herralle luminen maisemakuva joltakin aikaisemmalta joululta, tulkoon lunta ja pakkasta jouluksi. Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti